تا حالا شده به خودتون هدیه بدید؟ .. من خیلی تو زندگی به دوست و آشناهام هدیه دادم و هدیه هم به من دادند و شما هم حتما تجربه دادن هدیه رو داشتید و هدیه هم حتما بهتون دادند.

تا حالا به خودم هدیه نداده بودم . امروز وقت گذاشتم برای خرید هدیه برای خودم و اما این خرید با همه خریدهایی که کرده بودم فرق میکرد ..چون هدیه ای بود برای خودم ..بارها شده وسایل بخرم لوازم و کتاب بخرم استفاده کنم و خیلی چیزهای دیگه اما هدیه نبود! نیاز و سرگرمی بود میخریدم که استفاده کنم.

امروز چرا هدیه برای خودم خریدم؟

چند روزیه که ذهنم درگیره و نمیتونم فکرمو بخوبی متمرکز کنم اما سعی میکنم که خودمو کنترل کنم و به خودم آرامش بدم قوت قلب بدم و راه درست برای زندگیم انتخاب کنم ... در خیابان قدم میزدم و مثل بیشتر مردم جامعه منم ذهنم درگیر مسائل شخصیم بود.. نیاز میدیدم به خودم روحیه بدم و خودم خودمو خوشحال کنم..

هدیه من به خودم یک عدد کتابه

اسم کتاب اتاق هستش

همین امروز این کتاب تهیه کردم خوشحال کردم خودمو و به خودم ارزش احترام بیشتر قائل شدم که هدیه دادم به خودم و قراره امشب این کتاب شروع کنم بخونم.

 عکس جلد کتاب گذاشتم در زیر، میتونید ببینید و منم به شما دوستان پیشنهاد میدم این کتاب تهیه کنید و به خودتون هدیه بدید و همیشه خودتون رو خوشحال کنید.