چند روز قبل توسط همت علی کریمی کمپینگ نخریدن شروع شد. هرچیزی که گرون شده تا یک ماه چیزی نخریم.در اینستاگرام و تلگرام این پیام علی کریمی بین مردم دست به دست شد بعضی ها گله داشتند از علی کریمی بعضی ها هم استقبال کردند هم خوبه هم بد .ما از نسل مردمی هستیم که در زمان جنگ بر سر مردم موشک میبارید هم تحریم بود هم جنگ،زندگی برای مردم خیلی سخت شده بود حتی امنیت هم وجود نداشت و حتی وسایل اولیه مردم هم به سختی به مردم میرسید.مردم هم پای دولت مسئولان و کشور خود ایستاده بودند. ما جوانان از نسل همون مردم همون پدر مادریم که اون موقع صبر تحمل سختی هارو کشیدند تحمل کردند پای تحریم ها موندند.
مردم امروز میبینند آمریکا تمام سعی خودشو کرده تا زندگی ما ایرانی هارو سخت تر کرده. اما برخی از مردم به فکر سودهای اقتصادی خودشون هستند از خودروساز تولید کننده ها تا خرده پاهای کرانچی پفک چیپس. و اون افرادی که تا متوجه گرونی بازار شدند از خواب خود زدند تا صبح جلو نمایندگی های خودروهای وارداتی موندند تا ماشین های خارجی لوکس درجه یک ثبت نام کنند. یه زمانی تولید کننده ها و صاحب کارخانه ها ماشین های درجه یک سوار میشدند اما حالا دلال ها و دلار فروش ها و بساز بفروش ها هم خودروهای لوکس سوار میشوند. یه عده مردم به ظاهر دلسوز هم نوع خود هستند اما در باطن از مهربانی عشق علاقه انسانیت بدورند بفکر هم نوعان پایین تر از خود نیستند.
تو همه این سختی ها جام جهانی و تیم ملی ما مردم را شاد کرد شادمون کردند . خوشحالم خیلی چون فقط فوتبال کشور و دل مردم مارو میتونه شاد کنه و برای مدتی کوتاه شادترین کشور جهان باشیم حتی با باخت اما بازی خوب و غیرتی و صدرصد هم دوشنبه سه روز آینده شادتر هم میشیم . بازی کشور دانمارک خیلی دوست داشتم پرو ببره .. چون دانمارک کشور شادی هستش ..بدون فوتبال یا با فوتبال هم شاد هستش ..با فوتبال خیلی از کشورها در جهان طرفدار پیدا کردند مثل آلمان بعداز جنگ جهانی مثل بازیکنی مثل محمد صلات مسلمان که خیلی هارو به کشور مصر علاقه مند کرده، مثل جیمز رودریگز که کلمبیارو محبوب تر کرده. ما میتونیم کشور شادی باشیم و به جهان نشان دهیم چه کشور شادی هستیم با فوتبال. و اگه دولت همت کنه بفکر برنامه ریزی و سرمایه گذاری بهتری باشه میتونیم شاد باشیم .