در حال کار کردنم..

میاد پیشم برای اشنایی!!

اسممو میدونست

میپرسه: اهل کجایی ؟

گفتم

من دریاسر متولد شدم ...


دریاسر کجاست ؟؟؟

دریاسر دیگه یجایی تو شهرستان لنگروده...که معروف به دهستان دریاسر که در سه کیلومتری با شهر لنگرود فاصله داره.


لنگرود کجاست ؟؟


تو نمیدونی لنگرود کجاست؟ بابا لنگرود یه شهریه که معروفه بازارش به ارزونی اجناسش 

کجاست ؟؟

بابا تو استان گیلانه ،شهرستان لنگرود

از رشت میخوای رد شی بری رامسر تو راه میبینیش (بین رشت رامسر) از هر طرف شصت تا هفتاد کیلومتر

جای خوبیه مردمش خیلی آرومند خیلی مهمان نوازند...اینجوری فقط من تعریف کردم باید بیای ببینی .

حالا میای خودت از نزدیک میبینی...


باشه میام انشالله


انشالله حتما بیا چون اونجا دریا داره ،بازار محلی داره،برنج داره ،چای داره،یکی از سوغاتی های دیگشم کلوچه هستش

عه کلوچه !!!

تو دوست داری؟


اره دوست دارم


دفعه بعد میارم برات


 لطف میکنی


وظیفمه اما بشرطی که بیای شهرمون

من بخوام سوغاتی بیارم برات جای خود ولی شهر باید خودت حس کنی باید ببینی باید با مردمش حرف بزنی،بری دریا ماهی بگیری،بری باغ چای عطر چای حس کنی،از فالوده اخته ای داخل شهرش که معروفه به خیابان اخته فروش ها و یسر میره سمت دریا،یسمت میره سمت بازار ماهی فروش ها و پل خشتی کنار بازار ماهی فروش ها و خانم های که سبزی و نان محلی و صنایع دستی میارند همشون دیدنیه و بسیار روحیه بخش و یه خیابون هم میخوره میره سمت کوه ها..منطقه ای که میخوای بری سمت کوه میگن لیلاکوه که بیشتر باغ های پرتغال،نارنگی و نارنج سمت پای کوه هستش...باغ چایشم همینطور..از منطقه لیلاکوه راه داره به جاهای دیدنی سرسبز لنگرود

تو بیا من قول میدم حتما بهت خوش میگذره ...


باشه 

منظره ای از پل خشتی لنگرود