ادامه مطلب تیرماه 

زمان رفته رفته در حال عبور کردنه،اما نمیتوانیم زمان معینی مشخص کنیم برای هدفی،ذهنمون آشفته از یک زندگی که میگوییم آخرش خوشبختیست!! ولی به قول دوستم که گفته بود آن موقع چندساله هستیم !؟

ما به حال مملکتمون به تاریخ هزاران سالمون غصه میخوریم،فکر میکنیم خیال میکنیم و غرق میشویم در رویاها... دلمان میسوزد چگونه خوشبخت باشیم وقتی که زندگی همیشه با مشکلات،سختی،درد،دلسوزی و افسوس برایمان بوده،ما مردم باید بهترین شهروندان در جهان باشیم،ما میدانیم بهترین سرزمینیم در جهان! اما زندگی و آرزوهایی که برای خودمان حتی برای مملکتمان داریم،براحتی بخاطر افکار شوم شیطانی یک نفر از بین رفته.

با این همه ثروت ملی منابع طبیعی هر روز این زندگی با چالش های جدید،پر از استرس مواجه ایم حتی برای زنده ماندن از ترس ویروس بنام کرونا!!!

یه عده فقط خوب حرف زدن و بازی با کلمات یاد گرفتند اما در عمل چیز دیگه ای ثابت شده،رهبر و دولتمردان خلاصه تمام حرفهایشان از خشونت، تهدیده اما انگار نمیدانند خوشبختی یعنی چه؟ درسته هنوز هم کارهای زیادی هست که میتوانیم خودمان را شاد کنیم و انتظار نباید داشته باشیم از دیگران ...

در زمان نزدیک شدن به انتخابات دو اسفند بعضی از دوستانم برای عده ای تبلیغات میکردند و حتی بمن زنگ زدند و بعضی پیامک دادند برای نماینده دلخواهیشان که من رای بدهم اما من دلیلی برای دادن رای نداشتم و رای ندادم. نماینده های اخیر چکار مفیدی برای شهر دیارم جامعه ام انجام داده اند که من دلم خوش بوده باشه !حتی در اون زمان اون کاندیدا بهترین بودند از لحاظ محبوبیت شهرت و.. اما چیکار کرد!!! در حال حاضر همان نماینده فعلی با اینکه استان گیلان شهر لنگرود در وضعیت قرمزی قرار گرفته هست اما همان نماینده کسی که از اقوام آقای لاریجانی هم هست نمی تواند کمکی کند!!! او کجاست ؟ شاید پیروز نشدن در انتخابات ناراحتش کرده باشه اما فعلا همان شخص نماینده لنگروده اما کجا هستند نه فرمانداری نه نماینده ای نه شورای شهری کجایید!!! اونوقت دولتمردان به مردم می گویند مردم کمک کنند ! پس اینها چیکاره اند ! بمیرید بهتره تا اینکه زنده باشین..

امیدوارم هرچه زودتر این مصیبت بزرگ جهانی از بین بره .... بلاخره یه روزی خواهد رسید که خیلی ها باید جوابگوی درد مشکلات مملکت باید پاسخگو باشند از بزرگشان تا کوچکترین عضو دولت... و امیدوار باشیم که سال جدید و فصل بهار فصل بیداری ما مردم ایران باشد.